woensdag 21 april 2021

Mijn komrecepten verzameld...

Mijn komrecepten verzameld...

Bon, het wordt tijd dat ik nog eens wat aandacht besteed aan oudere blogposts, want  dat was het plan in het kader van het 10-jarig bestaan van mijn blog en ondertussen gaat hij alweer naar de volgende verjaardag... 

Mijn komrecepten verzameld...

Deze keer heb ik mijn eenpansgerechten alias komgerechten bijeen gesprokkeld. Ik eet zeer graag komgerechten. Alleenwonend vind ik het heel plezant om me 's avonds met een kom verwarmend eten of smakelijk krakend groensel in de zetel te zetten voor de tv. Als ge alleen woont, kan niemand daar iets van zeggen ;) . Geen wonder dus dat mijn favoriete recepten vaak uit een kom te eten zijn. Zoals soep en salades bijvoorbeeld. Die recepten verzamelde ik al eerder bij mekaar. Maar ik heb ook nog stoofpotjesrecepten, eenpansrecepten, wokgerechten en ovenschotels  allerhande in de aanbieding. Die zijn ook goed te eten op die manier. Kijk maar mee: 

vegetarische komrecepten

Mijn komrecepten verzameld...
koolstamppot
Mijn komrecepten verzameld...
preitaart met feta op de wijze van Tonia
de niet zo lekkere peer-brie-witlooftaart
Mijn komrecepten verzameld...
snijbiet van eigen kweek met recept
Mijn komrecepten verzameld...
ovenschotel met venkel en roquefort
Mijn komrecepten verzameld...
overheerlijke taart met feta, tomaat en aubergine
Mijn komrecepten verzameld...
spinazie in de pan

Mijn komrecepten verzameld...
paddenstoelenragout

komrecepten met vis en schaaldieren

Mijn komrecepten verzameld...
maaltijdsoep met zalm en spinazie
Mijn komrecepten verzameld...
vispotje met grijze garnalen en zeekraal

komrecepten met gevogelte

Mijn komrecepten verzameld...
pompoenlaksa met kip
Mijn komrecepten verzameld...
Mexicaanse waterzooi
Mijn komrecepten verzameld...
moambe op de wijze van Roxanne
Mijn komrecepten verzameld...
nasi goreng met paprika, ananas en kip
Mijn komrecepten verzameld...
coq au vin
Mijn komrecepten verzameld...
boterkip
Mijn komrecepten verzameld...
waterzooi
Mijn komrecepten verzameld...
vol au vent

komrecepten met vlees

Mijn komrecepten verzameld...
witloof in de oven met witte wijnroomsaus en spek

Mijn komrecepten verzameld...
selder met tomaat en gehakt in de wok
Mijn komrecepten verzameld...
herfstovenschotel met gehakt

gebakken patatten met nog vanalles
Mijn komrecepten verzameld...
lasagne deluxe
Mijn komrecepten verzameld...
gegratineerde spruitjes met rookworst
Mijn komrecepten verzameld...
Hongaars geïnspireerde aardappelgoulash met veel paprika
Mijn komrecepten verzameld...
moussaka
Mijn komrecepten verzameld...
stoofvlees met bier
Mijn komrecepten verzameld...
kalfsfricassee

Mijn andere recepten vind je allemaal op deze pagina.

2 opmerkingen:

  1. So many yummy recipes. I love butter chicken. We use to have it with roti.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Butter chicken is soooooo yummie! It is absolutely one of my favorites!

      Verwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com