vrijdag 12 januari 2024

DIY in 2023

DIY in 2023
DIY oorbellen/earrings 'heide'

Ook dit jaar maakte ik een flinke portie oorbellen met bijbehorende tutorials. En ik vertaalde ook wat oude tutorials. En er verschenen zelfs ook 2 receptjes op mijn blog!
Klik op de link onder de foto om het hele artikel te lezen!

Again it was a year full with new pairs of earrings and tutorials about how to make them. I also translated some old tutorials into English. And I even wrote 2 recipes!
Just click the link and the blog post will open!


DIY in 2023
DIY - oorbellen/earrings "perzik"
DIY in 2023
Recept/recipe: knolseldersoep met stilton en soepparels/ soup of celeriac with stilton and soup pearls
DIY in 2023
DIY - basistechniek: hangers "wirewrappen"/basic technique: wire wrapping a pendant


DIY in 2023
DIY - oorbellen met zelfgemaakte keramieken verdeler/earrings with homemade ceramic connectors

DIY in 2023
Recept/recipe: "tomate crevettes" - een typisch Belgisch gerecht/a typical Belgian dish


DIY in 2023
DIY breisteekmarkeerders/wired knitting stitch markers


DIY in 2023
DIY oorbellen/earrings 'Barbie's Boots'

DIY in 2023
DIY oorbellen/earrings 'Red Black White'

DIY in 2023
DIY oorbellen/earrings "Barbie's High Heels"

DIY in 2023
DIY oorbellen/earrings 'kubisme'

DIY in 2023
DIY oorbellen/earrings 'Tenochtitlan'

DIY in 2023
DIY oorbellen/earrings 'Elf'

DIY in 2023
DIY oorbellen/earrings: "roodborstje"

DIY in 2023
DIY haken/crochet: 'Wheels of Fire'
DIY in 2023
DIY oorbellen/earrings "Queer Eye"
DIY in 2023
DIY oorbellen/earrings 'Big Blue Ball'


 De (vooral juwelen)lijstjes van de vorige jaren/editions of the past years 

4 opmerkingen:

  1. Ik ben automatisch ingelogd als Muggenbeet en dan lukt reageren eenvoudig, zo te zien. Andere bezoekers krijgen allicht, ook bij mijn blog, eerst het anoniem karakter en moeten dit manueel veranderen naar anaam/url of hun google account. Is niet gebruiksvriendelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, zo’n mooie oorbellen weer allemaal! Ik laat zelden een reactie (ja, het gebeurt wel dat je blog het niet toelaat) maar ik blijf fan van al je creaties. Zo veel verschillende stijlen, maar ik zou ze allemaal wel willen dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap dus echt nietw at het probleem is met de reacties op mijn blog :( ... . Dank je wel voor je reactie!

      Verwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com