vrijdag 28 april 2023

DIY oorbellen/earrings 'Flower Garden'

DIY oorbellen/earrings 'Flower Garden'

Persoonlijk vind ik blauw en zwart niet echt de meest voor de hand liggende kleurencombinatie, maar door de herhaling van d ebloemetjes vind ik het in dit paar bellen wel kunnen. Wat denken jullie?

For me the combination of black and blue is not an evident colour combination. But because of the repeating pattern of flowers, in this design, it works for me.

DIY oorbellen/earrings 'Flower Garden'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 zwarte tubekraal met roosjes/black tube bead with roses
  • 2 x 1 blauwe ronde kraal met roosjes/blue round glass bead with roses
  • 2 x 1 klein zilveren buttonkraaltje/small silver button bead
  • 2 x 1 grote nietstift of eindje metaaldraad/big head pin or metal wire
  • 2 x 1 kleinere nietstift/smaller head pin
  • oorhaakjes/ear wire

ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg aan een nietstift: 1 buttonkraaltje + 1 blauwe bloemenkraal en maak een open oogje.
String onto a head pin: 1 button bead + 1 flower bead and make an open loop.


Rijg de tubekraal aan de grote nietstift or het eindje metaaldraad. Maak aan 1 kant ene open oogje en aan de andere kant een gesloten oogje.
String the black tube bead onto the big head pin or piece of wire and make an open loop at one side and a wired loop at the other side.


Bevestig het ronde kraaltje aan het open oogje van de tubekraal.
Attach the round bead onto the open loop of the tube bead.


Bevestig het oorhaakje. Oorbel 1 is klaar!
Attach ear wire. Earring 1 is done!


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings 'Flower Garden'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com