vrijdag 29 september 2023

DIY oorbellen/earrings "Barbie's High Heels"

DIY oorbellen/earrings "Barbie's High Heels"

Ik had niet alleen een paar Barbielaarzen in huis, maar ook nog deze erg roze hoge hakken. Ook deze toverde ik om tot een paar oorbellen. geen idee of ze veel gedragen zullen worden, maar ik vond het alvast wél heel plezant om ze te ontwerpen. 
Ik combineerde ze met plastieken - dus lichtgewicht - doorschijnende pompoenkralen.

I had not only a pair of Barbie boots that I could transfer into earrings, in my stash I also had a pair of very pink high heels. I transformed them into earrings by combining them with plastic (lightweighted) translucent beads.
I don't know if I am going to wear them often, but I did like to design them ... . 

DIY oorbellen/earrings "Barbie's High Heels"

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 roze hoge hakken van Barbie/pink hig heels, belonging to Barbie
  • 2 x 2 plastieken heldere pompoenkralen/plastic translucent pumpkin beads
  • 2 x 1 nietstift of kettelstift/head pin or eye pin
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools


DIY oorbellen/earrings "Barbie's High Heels"

ZO MAAK JE HET/DIY

Verhit de naald in de vlam van de kaars.
Heat the needle in the flame of the candle.



Prik een gaatje in de hiel van de schoen met e hete naald.
Use the hot needle to make a hole in the back of the high heel. 


Maak een oogje in de nietstift of kettelstift en hang de schoen er aan.
Make a loop onto the head pin or eye pin and attach the high heel.


Rijg 2 kralen aan en maak opnieuw een oogje.
String 2 beads and make a loop.


Bevestig het oorhaakje en oorbel 1 is klaar!
Attach ear wire and earring 1 is done!


Maak er nog 1 en laat je innerlijke Barbie los!
Make another one and unleash your inner Barbie!

DIY oorbellen/earrings "Barbie's High Heels"

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

4 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com