vrijdag 3 november 2023

DIY oorbellen/earrings 'Elf'

DIY oorbellen/earrings 'Elf'

Een eenvoudig ontwerpje vandaag. Door de esthetiek van de kralenkapjes, doen ze me aan statige elfen denken.... 

A simple design today. Because of the esthetic look of the bead caps, they remind me of elves...

DIY oorbellen/earrings 'Elf'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 rode grote bicone kraal/red large bicone bead
  • 2 x 1 lang kralenkapje/large bead cap
  • 2 x 1 nietstift/ball pin
  • oorhaakjes/ear wire

 

gereedschap/tools


ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg de kraal aan de nietstift en schuif de kralenkap er over. Maak een oogje.
String the bead onto the ball pin and add the bead cap. Make a loop.



Bevestig oorhaakje en oorbel 1 is al klaar!
Attach ear wire and earring 1 is already done!


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings 'Elf'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com