vrijdag 22 september 2023

DIY oorbellen/earrings 'Red Black White'

DIY oorbellen/earrings 'Red Black White'

Ik duikelde mijn doos met edelsteenkralen nog eens op en vond er deze schoonheden terug. Geen idee meer van welke soort steen ze zijn gemaakt trouwens, of waar ik ze kocht.

I dug up my box with gem stone beads and found these beauties in it. I don't remember what kind of stone they are of where I bought them.

DIY oorbellen/earrings 'Red Black White'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 1 grote zwarte "fire crackle agate"kraal/big black fire crackle agate bead
  • 1 middelgrote zwarte "fire crackle agate"kraal/smaller black fire crackle agate bead
  • 1 kleine zwarte "fire crackle agate"kraal/small black fire crackle agate bead
  • 2 kleine witte gemarmerde edelsteenkraaltjes/small white marbled gem stone beads
  • 1 heel klein rood (geverfd howlietkraaltje/very small red painted howlite bead
  • 1 gouden gelsoten ring/golden closed ring
  • 1 nietstift/head pin
  • 1 stukje metaaldraad/metal wire
  • oorhaakjes/ear wire

DIY oorbellen/earrings 'Red Black White'

ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg aan de nietstift: 1 rood kraaltje + 1 wit kraaltje + 1 klein zwart kraaltje + 1 middelgrote zwarte kraal + 1 grote kraal en maak een oogje. 
Bevestig deze hanger aan de gesloten ring.

String onto the head pin: 1 small red bead + 1 white bead + 1 small black bead + 1 larger black bead + 1 large black bead and make an eye.
Attach this pendant onto the golden ring.


Rijg het andere witte kraaltje aan het stukje metaaldraad en maak een oogje aan elke kant.
String the other white bead onto the piece of metal wire and make a loop at each end.


Bevestig het ook aan de gouden ring en hang aan de andere kant een oorhaakje. Oorbel 1 is klaar. 
Attach onto the golden ring and attach ear wire onto the other side of the white bead. Earring 1 is done. 


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings 'Red Black White'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com