vrijdag 8 december 2023

DIY oorbellen/earrings "Queer Eye"

DIY oorbellen/earrings "Queer Eye"

Toen ik deze oorbellen maakte, had ik net met zeer veel plezier alle seizoenen van Queer Eye gezien. En als eerbetoon besloot ik deze bellen er naar te noemen.
Het zijn zeer eenvoudige bellen. Het plan was om iets te doen met een rijtje kralen waarin vanuit het midden vertrekkend beide kanten identiek zouden zijn. Ik dook in mijn voorraad gefaceteerde glaskraaltjes en koos er een aantal uit die op vlak van kleurencombinatie en grootte goed bij mekaar pasten. En zo ontstond dit ontwerp.

I just finished watching - with great joy - all seasons of Queer Eye and decided to honor them by giving this pair of earrings their name.
The design is very simple. I wanted to make a pair of earrings with a row of beads, identically at both sides starting from the middle bead. I dug up some facetede beads in matching colours and sizes and this is how I created this design.

DIY oorbellen/earrings "Queer Eye"

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 grote gefaceteerde kraal/faceted bead
  • 2 x 4 duo's van gefaceteerde glaskraaltjes in verschillende kleuren en maten/of faceted glass beads in various sizes and colours
  • 2 x 1 extra large nietstift/head pin
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools

DIY oorbellen/earrings "Queer Eye"

ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg de kralen aan de nietstift: zorg dat de grootste kraal in het midden is en de anderen aan elke kant telkens kleiner naar het uiteinde gaan.
String all beads onto the head pin. Keep the biggest bead in the middle and add beads smaller and smaller while going towards the ends.





Bevestig een oorhaakje en oorbel 1 is klaar!
Attach ear wire and earring 1 is done!


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings "Queer Eye"

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

1 opmerking:

  1. interesting design! It looks almost like a tree ornament - very festive.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com