maandag 8 januari 2024

Dit was 2023 - alle mozaïeken van de maand van 2023 op een rijtje

Dit was 2023 - alle mozaïeken van de maand van 2023 op een rijtje

1: DIY oorbellen/earrings "Queer Eye"


2023 zal niet echt uitblinken als het jaar waarin we weer een stapje dichterbij wereldvrede, gelijkwaardigheid en welvaart voor iedereen zijn gekomen, of als het jaar waarin we op vlak van klimaat en natuurbehoud belangrijke stappen hebben gezet. Maar heel eventjes wil ik mijn ogen daar voor sluiten en terugkijken op de momenten en de dingen die voor mij wél de moeite waard waren. Die heb ik namelijk voor een groot stuk op mijn blog verzameld 😎.
Klik op de foto om op de betreffende maand te komen en als je er niet genoeg van krijgt, kan je onderaan ook nog doorklikken naar vorige jaargangen ... 

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com