maandag 9 januari 2023

Dit was 2022 - alle mozaïeken van de maand op een rijtje

Ik hoop dat jullie het nieuwe jaar fijn hebben ingezet en het een jaar wordt om nooit te vergeten - in positieve zin natuurlijk!
Ikzelf begin het nieuwe jaar op mijn blog alvast met een weekje terugblikken op het vorige jaar. Ik hou het dit jaar wat beperkter: via dit overzicht van mozaïeken van de maand kan je namelijk makkelijk klikken op het betreffende blogartikel.
Er komt nog een overzicht van de boeken die ik las (omdat ik de moeite deed om ze te fotograferen ;) )  en een overzicht van de tutorials allerhande. Maar volgende week vlieg ik er weer in als vanouds. 

Beginnen doe ik met de mozaïek van december:

Mozaïek van de maand: december en overzicht van 2022

1: DIY oorbellen/earrings "Bilbo" 2: Brussel: museum voor kunst en geschiedenis: "Shin Hanga - De nieuwe prenten van Japan (1900-1960)" 3: DIY oorbellen/earrings "jungle" 4: Oostende: de zee en het strand 5:  DIY kerstkaartjes met sneeuwvlokjes  6: Antwerpen: Eva De Vlam - "Desolatum" in KDG - Campus Zuid 7: DIY oorbellen/earrings 'Twinkle Little Star' 8: Parijs: Musée Nissim de Camondo en Parc Monceau 9: (min of meer/a sort of) DIY - gebreide ribbelsjaal met kwast/Knitted ribbed scarf with tassel

Mozaïek van de maand: december en overzicht van 2022
Dit was 2022 - alle mozaïeken van de maand van 2022 op een rijtjeDit was 2022 - alle mozaïeken van de maand van 2022 op een rijtjeDit was 2022 - alle mozaïeken van de maand van 2022 op een rijtjeDit was 2022 - alle mozaïeken van de maand van 2022 op een rijtjeDit was 2022 - alle mozaïeken van de maand van 2022 op een rijtjeDit was 2022 - alle mozaïeken van de maand van 2022 op een rijtjeDit was 2022 - alle mozaïeken van de maand van 2022 op een rijtjeDit was 2022 - alle mozaïeken van de maand van 2022 op een rijtje

Als alles - doet wat het zou moeten doen - want met blogger weet je nooit zeker de laatste tijd - kom je door te klikken op de foto's bij het overzicht van de betreffende maand uit. 
Mijn excuses trouwens voor de 2 slechte foto's in het overzicht: toen had ik geen beschikking over mijn fotobewerkingsprogramma en was dit het resultaat ... .
En wil je de overzichten van de voorbije jaren zien. Dat kan hier:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com