vrijdag 16 december 2022

DIY oorbellen/earrings "Bilbo"

DIY oorbellen/earrings "Bilbo"

De witte metalen kralen die ik in deze bellen gebruikte, heb ik al heel lang en vind ik zeer mooi. En ik vond de halve maantjes er perfect bij passen.

I have these white metal beads for ages and I always liked them. And I realized they combine perfectly with the black half moons .

DIY oorbellen/earrings "Bilbo"

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material


- 2 x 1 witte metalen holle button kraal/white metal button bead
- 2 x 1 grote zwarte halve maan met 2 gaatjes/big black moon pendant with 2 holes
- 2 x 1 kleine zwarte halve maan met 2 gaatjes/small black moon pendant with 2 holes
- 2 x 1 zwart rond hangertje met gaatje/black round pendant with hole
- 2 x 2 grote rondellen/big silver spacers
- 2 x 2 kleine zilveren kraaltjes/small silver beads
- 2 x 2 open ringetjes/jump rings
- 2 x 1 nietstift of kettelstift/head pin or eye pin
- oorhaakjes/earwire


gereedschap/tools


DIY oorbellen/earrings "Bilbo"

ZO MAAK JE HET/DIY

Hang de kleinste maan aan de grootste maan en hang het ronde hangertje aan het k-onderste gaatje van de kleinste maan. Gebruik daarvoor een open ringetje.

Attach the small moon onto the big moon and the round blak pendant onto the smallest moon with a jump ring.


Bevestig de nietstift of de kettelstift aan het bovenste gaatje van de grote halve maan.
Attach the eye pin of head pint onto the upper hole of the big moon pendant.


Rijg aan de nietstift: 1 zilver kraaltje + 1 rondel + grote metalen kraal + 1 rondel + 1 zilveren kraaltje.
Attach onto the head pin: 1 silver bead + 1 spacer + 1 big metal bead + 1 spacer + 1 silver bead.


Maak een oogje.
Make a loop.


Bevestig een oorhaakje en oorbel 1 is klaar. Maak er nog eentje...
Attach ear wire and earring 1 is done. Make another one...


... en straal!
... and shine!

DIY oorbellen/earrings "Bilbo"


Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ...

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post.
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

4 opmerkingen:

  1. Such a pretty fun pair of earrings! I love the mix of metallic and black.
    www.chezmireillefashiontravelmom.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful white and black combination in your ear rings - it has been long ago that I did jewelry - maybe I should get back to it:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning earrings! Thanks for linking and Happy Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com