vrijdag 22 december 2023

DIY oorbellen/earrings 'Big Blue Ball'

DIY oorbellen/earrings 'Big Blue Ball'

Deze oorbellen maakte ik met grote koningsblauwe glasparels. En dat soort van parels doen me altijd denken aan kerstballen. De kans is dan ook groot dat je me de komende dagen met deze bellen aan mijn oren ziet rondlopen. Door ze te combineren met goud wordt het kerstige nog extra in de verf gezet.

I made these earrings with big blue glass pearls and that kind of pearls always reminds me of Christmas bulbs. There is a big chance that you see me wear them these days. By combining them with golden coloured parts, the Christmas spirit in this design is even more visible.

DIY oorbellen/earrings 'Big Blue Ball'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 grote blauwe glasparel/big blue glass pearl
  • 2 x 2 triangel tussenstukje met 3 gaatjes/triangle connector with 3 holes
  • 2 x 3 gouden kraaltjes/golden beads
  • 2 x 2 open ringetjes/jump rings
  • 2 x 3 nietstiften/head pins
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools

DIY oorbellen/earrings 'Big Blue Ball'


ZO MAAK JE HET/DIY


Gebruik de open ringetjes om beide triangels aan mekaar te verbinden zoals op de foto.
Use the jump rings to connect both connectors as shown at the picture.


Bevestig het oorhaakje aan 1 van de 2 nog vrije gaatjes.
Attach ear wire.


Rijg een gouden kraal en een grote blauwe parel aan een nietstift en maak een oogje.
String a golden bead and a big blue bead onto a head pin and make a loop.


Bevestig deze hanger aan het enige nog vrije oogje.
Attach onto the empty hole of the connectors.


Rijg een gouden kraaltje aan een nietstift en maak een oogje. Maak er nog eentje. Hang ze beiden aan het tussenstuk zoals op de foto.
String a golden bead onto a head pin and make a loop. Make another one. Attach them onto the connector as shown at the picture.


Oorbel 1 is klaar.
Maak er nog eentje en straal!
Earring 1 is done.
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings 'Big Blue Ball'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

2 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com