donderdag 9 januari 2020

2019: mijn binnenlandse uitstapjes

Ook in eigen land zijn schoon dingen en inspirerende plekken te vinden. Ik kreeg van mijn mama een museumpas (#nosponsor en wat mij betreft mogen die gerust wat minder reclame maken want ik kan mijn computer niet aan zetten zonder er weer ergens reclame van te zien .. ) en heb die ondertussen met een jaar verlengd want dat daagt me uit om nog meer op ontdekkingstocht te gaan. 

In dit overzicht ook nog een staartje van het citytripje van 2018 naar Gent. 

Klik op de foto om naar de desbetreffende blogpost te gaan ... 

Antwerpen
Fomu - Claude Samuel Zanele en Bieke Depoorter
Beersel
Het kasteel van Beersel

Brussel

Design museum - dieren op maat
arboretum
Lier

Lier van op het water
Watou
Saudade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com