zondag 31 december 2017

2017: mijn binnenlandse uitstapjes

Deel 3 van mijn eindejaarslijstjes. Vandaag zette ik de plekken op een rijtje die ik afgelopen jaar in eigen land bezocht.

ANTWERPEN

Het maritiem park
Stefan Van Fleteren in het maritiem museum
Lillo
Even verpozen in De Serre
De bewoners van ertbruggebos
De sinksenfoor
lekkere en mooie koekjes
Alec Soth in het fotomuseum
Vader en zoon Selleslags in het fotomuseum
Rik Wouters in het modemuseum

ELDERS IN HET LAND:

Het tabaksmuseum in Wervik
Lissewege
Watou
't Vaartje in Lissewege
Steve McCurry in de beurs in Brussel
Rechts/averechts in het textielmuseum in Gent
de kruiskensberg
Het begijnhof van Lier

schoons uit Lier
Poezen in Gent
Schoon dinges waren dat allemaal zeg!

2 opmerkingen:

  1. Dat is hier echt genieten van al die mooie fotopracht! Jij bent toch echt wel een topmadam! Mooi nieuw jaar straks maar eerst nog even genieten van een spetterende oudejaarsavond. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blink blink! Wat een moi compliment! Maak er een geweldig nieuw jaar van!

      Verwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com