vrijdag 10 januari 2020

2019: mijn diy en recepten/my tutorials and recipes

Ik heb zo het gevoel dat ik in 2019 niet zoveel maakte. Ik had natuurlijk een pak minder tijd met al dat geglobetrotter.
Ik ben bezig met ene gebreide lampenkap die bijna af is maar om de 1 of andere reden lukt het me niet om goesting te vinden voor die laatste centimeters.
Ik begon ook aan een nieuw freestyle sashikokussenhoes, maar buiten dat bleef het bij juwelen en macramé.


klik op de foto voor de desbetreffende blogpost


Jungle in a jar

Macrame
plantenhanger met gebrande houten kralen/plant hanger with woodburned beads
Macrame met lusjes/plant hanger with loops
plantenhanger met blauwe kralen/plant hanger with blue beads
mijn eerste plantenhanger/my first one
plantenhanger met denim kralen/plant hanger with denim beads
plantenhanger met nigeriaanse trade kralen/with nigerian trade beads

plantenhanger met potje/planthanger with ceramic pot
zeer eenvoudige plantenhanger/very basic plant hanger
duo van plantenhangers/a pair of plant hangers



Mijn silverclayring

romige rettichsoep
gehaakte ronde mat/crocheted round rug

Hier zie je het overzicht van/this is what I made in 20142015 20162017 en  2018.


9 opmerkingen:

  1. Misschien niet veel maar wel tof en gezellig voor je huis. Het heeft je huis wel weer wat extra's gegeven en globetrotten is geen slechte reden om geen tijd te hebben. Daar heb je weer prachtige foto's door gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's waar! Een mens kan zijn tijd maar 1 keer gebruiken hé.

      Verwijderen
  2. Fan van je maaksels. Ze staan bij op mijn lijstje, nu nog tijd vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige beelden! Ik hou van de soepkom met een leven achter de rug!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Daarom kan ik ze niet wegdoen!Ik hoop nog altijd stiekem ze eens tegen te komen op een rommelmarkt.

      Verwijderen
  4. What a wonderful year of crafting you have had. Fingers crossed for another in 2020!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com