maandag 11 februari 2019

Gent: eten bij 'Indian Curry House'

Gent: eten bij 'Indian Curry House'

Ik had voor mijn tripje naar Gent - net zoals ik dat doe voor alle tripjes die ik maak trouwens - een te-doenlijstje gemaakt. Dat staat dan vervolgens niet onwrikbaar vast, maar geeft me wel een houvast zodat ik niet ter plaatse en op de moment zelf nog moet gaan uitzoeken wat ik kan/zal/wil gaan doen. Voor Gent stonden er  wat musea en winkels op, maar ik zoek ook altijd op voorhand uit of er ergens iets lekkers te eten valt. 
Alleen slaag ik er zelden in om de op voorhand uitgezochte eetadresjes ook echt te proberen. Ook in Gent was dat zo. Dat komt omdat dat niet altijd goed uit lijkt te komen: ik ben tegen etenstijd net aan de andere kant van de stad, of ik heb helemaal geen zin in het eten dat er te verkrijgen is, of ik kom iets anders tegen dat ik graag wil uitproberen ... . 


Gent: eten bij 'Indian Curry House'

In Gent kwam ik bijvoorbeeld vaak voorbij een Indisch restaurant dat altijd pokkedruk was. Op een avond deed ik een poging om er binnen te geraken maar dat was tevergeefs: het was écht volzet.
Maar de avond dat ik terug naar huis zou treinen was ik vastbesloten: vooraleer de trein op te springen moest en zou ik daar iets gaan eten. Dus nam ik 10 minuten voor openingstijd post voor de deur en stapte als eerste binnen toen die werd geopend. En zo kwam het dat mijn Genttripje eindigde met een heerlijk etentje in een Indisch restaurant.

Gent: eten bij 'Indian Curry House'

En dat heb ik me niet beklaagd want het was er echt heel erg lekker! Het was niet voor niks dat dat daar altijd zo vol zat!
Wil je er ook eens gaan eten? Dan denk ik dat je best reserveert ofwel net als ik postvat voor de deur tot openingstijd. 
Adres:
          Sint Michielsstraat 10
          9000 Gent
          facebookpagina

Gent: eten bij 'Indian Curry House'

PS: ik heb een sponsor- en reclamevrije blog en schreef deze blogpost dan ook op eigen initiatief en zonder er iets voor in ruil te krijgen. Ik betaalde mijn maaltijd bovendien gewoon zoals iedereen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com