vrijdag 17 september 2021

DIY - verzameld/collected: juwelen met keramieken onderdelen/jewelery with ceramic parts

In een poging wat orde te scheppen in de chaos van mijn 'oorbellen'pagina, heb ik beslist om een aantal van mijn juwelentutorials bijeen te sprokkelen en per thema in een blogpost te gieten. In deze 3de aflevering verzamelde ik alle oorbellen en juwelen waarin ik keramieken onderdelen verwerkte. 


In an attempt to add some order in the chaos of my jewelry tutorial page, I decided to collect some jewelry tutorials by theme in a blog post. In this third 
collection I gathered all tutorials and creations in which I used ceramic beads.

Keramieken kralen zijn goed bruikbaar in halssnoerontwerpen. Maar in oorbellen zijn snel te zwaar. Gebruik in oorbelontwerpen dus best maar 1 keramieken kraal om het gewicht draagbaar te houden.
Hou er ook rekening mee - ik heb dat helaas al een paar keer ondervonden - dat keramiek kan breken. 
Treur niet te snel als 1 van je favoriete bellen met keramiek breekt: je kan gebroken keramieken onderdelen makkelijk terug aan mekaar plakken.

Ceramic beads are ideaal to make statement necklaces. But for earrings they can be a bit to heavy weighted. In earrings you better limit the amount of ceramic beads to 1. 
Keep in mind that ceramic beads can break. But don't worry: you can repare broken beads with some glue. 

Mijn favoriete ontwerpers van handgemaakte keramieken onderdelen/My favorite ceramic beads and parts designers

In  onderstaand lijstje vind je mijn favoriete ontwerpers van keramieken juweelonderdelen. 
Pas wel op bij het bestellen buiten de EU: de verzendkosten en sinds kort ook de BTW en douanekosten kunnen hoog oplopen! 
Het lijstje is overigens zoals altijd niet gesponsord. Ik heb de makers zelf uitgezocht en de materialen gewoon gekocht. 

You can find my favorite ceramic bead- and jewelery part designers in the list below. 
Beware for the extra costs (taxes) when you - as an European - buy things outside of the EU! Those costs can be high!
As always this blogpost is ot sponsored: I found these designers myself and paid for my orders. 

Inspiratie en tutorials/inspiration and tutorials


DIY - verzameld/collected: juwelen met keramieken onderdelen/jewelery with ceramic parts

DIY - verzameld/collected: juwelen met keramieken onderdelen/jewelery with ceramic parts

DIY - verzameld/collected: juwelen met keramieken onderdelen/jewelery with ceramic parts

DIY - verzameld/collected: juwelen met keramieken onderdelen/jewelery with ceramic parts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com