dinsdag 29 december 2015

mijn DIY's van 2015 / my DIY's from 2015

Naast juwelen makte ik nog een aantal andere dingen dit jaar.
En van sommigen schreef ik uit hoe ik het deed.
Ik vertaalde er ook een aantal oudere naar het Engels.
En in deze blogpost zet ik ze nog eens allemaal op een rijtje.
Je hoeft maar te klikken op de link onderaan de foto om bij het oorspronkelijke bericht terecht te komen.

Besides jewelry, I made a lot of other stuff this year.
And sometimes I wrote a tutorial about it.
I also translated some older tutorials into English.
In this blogpost I collected all my non-jewelry tutorials .
Just click on the link under each picture for the original post.



kleine kadozakjes/tiny gift bags ( ned/eng)
gehaakt bloemeke/crocheted flower ( ned/eng )
groententorens ( ned )
van hemd tot kussen/from shirt to pillow ( ned/eng )
rijsthandenwarmertjes/rice bags for warm hands ( ned/eng )
eenvoudig grannypatroon/basic granny pattern ( ned/eng )
gehaakt bloempottenjasje / crocheted flower pot jacket ( ned/eng )
keiringen ( ned )
wereldkaartkussen met gehaakt randje/world map pillow with crocheted edge ( ned/eng )

Wil je graag die van 2014 zien ? Dat kan hier !
Curieus about the diy's from 2014 ? Take a look ...

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

1 opmerking:

  1. Wat zijn ze leuk. Die stenenringen en dat overhemdkussen zijn mijn favorieten. Voor jou ook een goeg en gezond nieuw jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com