donderdag 31 december 2015

mijn recepten van 2015

Ik ben de laatste tijd echt niet zo in mijnen kook.
Ik betrap me er op regelmatig een beroep te doen op zeer-snel-klaar-eten ( bokes met ei of soep bijvoorbeeld ) ,of reeds klaargemaakt eten uit de winkel of op een ander.
Toch heb ik ook dit jaar een paar lekkere recepten uitgeschreven.
Hieronder vind je ze allemaal op een ritje ...
Als ik ze zo allemaal op een rijtje zie, lijkt het wel of ik zeer goed bezig ben op eetgebied. Niet dus ;) ...


mexicaanse waterzooi
zuiderse saté's
tomatensoep eens anders
tzatziki
guacemole
preitaart met feta
aardperen
kip met olijven en paprika op de wijze van mijn lief
witloof/peer/brietaart
crumble van peer
turkse mosselsoep

Hier vind je mijn recepten van 2014 ...

BTW ...
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL !!!
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...