vrijdag 2 januari 2015

mijn juwelentuts van 2014

Toen ik - ondertussen anderhalf jaar en 84 blogposts geleden reeds - besliste om mijn kennis en ervaring te delen mb het maken van juwelen, haalde ik me wat op de hals !
Want ik had mezelf opgelegd om elke vrijdag een tut te schrijven en dat geeft natuurlijk wel wat extra druk als je er geen achter de hand hebt en het al dinsdag is of zo.
Maar het verplichtte me ook om meer te variëren in wat ik maakte en da's echt plezant en uitdagend.
Hieronder een overzicht van alle juweelprojecten die ik het voorbije jaar schreef. De bijdagen over materiaal heb ik achterwege gelaten, het zijn er zo al meer dan genoeg ;) 
En er staan er al weer een stuk of 5 klaar voor de komende weken , dus ik ga er gewoon mee door :)
Gewoon op de naam onder de foto klikken en je komt terecht op de desbetreffende blogpost...

bellen met eenvoudig wire-ornament
bellen met nepkralenkapje
bellen met dubbele wireornamenten
bellen van naaistrass
weegbree-bellen

kerstbellen
hoops met schijfjes
bellen met ringen
geometrie
bengelende oorbellen
trosjesbellen met schijfjes en ketting
bellen met blaadjes
van groot naar klein
reuze parelbellen
poederbellen
rufflebellen
herfstbellen
irma
suikerzoete oorbellen
blauwe regen
bellen met geëmailleerde hangers
strassarmband in amber/smaragdgroen
macramé-armband
omwikkelde spiraalarmband
schelparmband
poederarmband 
armband met 2 rijen

kerstkransarmband


bewerkte tussenstukjes
gehaakte ketting
geknoopte parelketting
boekenlegger

Wil je alle 84 tuts zien die ik al schreef over juwelen maken , dat kan hier en hier .
Wil je alle juwelen zien die ik maakte sinds ik begon te bloggen  ( maar pas op : dat zijn er heel erg veel ) : dat kan hier en hier 
Af en toe verkoop ik er ook in mijn etsywinkeltje

En als je op de hoogte wil blijven van alles wat ik schrijf over juwelen : volg me dan via bloglovin of via mijn facebookpagina : zo mis je niks van wat hier verschijnt !

2 opmerkingen:

  1. Great work! Your jewellery are all beautiful!
    Happy New Year!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, een hele collectie! Ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...