Ik was er even tussen uit (naar Portugal) en normaal blog ik dan niet. Maar nu had ik wél blogs ingepland voor tijdens mijn afwezigheid. En daarom neem ik nu 2 weken blogpauze zodat ik terug wat voorraad kan aanleggen ;)
Tot gauw!
Ik was er even tussen uit (naar Portugal) en normaal blog ik dan niet. Maar nu had ik wél blogs ingepland voor tijdens mijn afwezigheid. En daarom neem ik nu 2 weken blogpauze zodat ik terug wat voorraad kan aanleggen ;)
Tot gauw!
Ik bestelde ooit eens via Etsy een aantal handgemaakte glaskralen bij de Canadese Amy Houston (nu zou ik dat trouwens niet meer doen buiten Europa: de taksen en BTW erbij maken het te duur). Toen ik deze naast mekaar zag liggen, vond ik z ezo goed matchen dat ik besloot om ze samen te verwerken in 1 paar bellen. En ik had zin om nog eens zelf wat onderdelen te plooien met metaaldraad . Et voila! Het resultaat!
A while ago I ordered some sets of handmade glass beads, made by Amy Houston from Canada (nowadays I don't order outside Europe anymore because of the extra taxes, it became to expensive). When I saw 2 sets of beads next to each other, they were such a good match that I decided to combine them in 1 pair of earrings. At that time I also was in the mood for metal wire. Et voila: the result!
Ge gelooft het misschien niet direct: maar soms gebeurt het dat ik ergens naartoe ga en er niét over blog! Echt écht waar! Want ik was jaren geleden al eens in het Ensorhuis in Oostende, maakte er toen zelfs foto's van en die zijn nooit op mijn blog verschenen.
Lang geleden dat ik nog eens iets over mijn huiskamerjungle heb verteld en als ik dat onderwerp dan eindelijk nog eens ter sprake breng, kies ik er een plant uit die al lang wijlen is. Een beetje raar misschien, maar ik kan dat allemaal verklaren!
1: Antwerpen: Fred Bervoets in Museum De Reede 2: DIY oorbellen/earrings "Dauw" 3: Geklets: Over mijn vakantie, wat blogdingen en in ear's....4: Geklets: vakantie, vakantieplannen en vakantiemodus5: Oostende: schattigaard!
Ik ben wachtende op een nieuwe computer, dus ik kan geen foto's bewerken momenteel en dat heeft ook effect op de grootte van de foto's van dit blogartikel. Hopelijk is de nieuwe er snel en draait mijn oude fotobewerkingsprogramma er nog vlotjes op ...