maandag 1 april 2019

mozaïek van de maand: maart 2019

Ik maakte altijd collages in Picasa maar ik schijn daar om de 1 of andere reden niet meer al mijn foto's in terug te vinden.
Dus zocht ik een andere manier: deze keer heb ik de mozaïek gemaakt via de website fotocollage.nl (nosponsor) maar ik vind niet hoe ik ze mooi in de foto geplaatst krijg als ik een staand formaat gebruik.
Een liggende foto dan maar deze keer ;) .
Als iemand een gratis en makkelijke manier kent om collages te maken, laat maar weten!

1: diy macramé plant hanger  2: Lente!  3: Brussel: expo Van Gogh  4: diy oorbellen/earrings 'cactus'  5: diy oorbellen/earrings 'birdie'  6:  diy oorbellen/earrings in Boho style

Eerdere edities van de maandelijkse mozaiek ....

1 opmerking:

  1. Ik gebruik ook nog steeds Picasa, maar dat wordt niet meer ondersteund door Google, bij mij werkt het nog wel goed. Misschien heeft het met je instellingen te maken. Ik blijf Picasa ook gebruiken omdat ik niet zou weten waar ik het anders zou kunnen doen. Ik heb Photo Gallery weleens geprobeerd, maar was niet tevreden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com