zondag 8 mei 2011

maak eens een kussen ! : patroonverzameling/collection of patterns

Ik ben gek op kussens.
Ze maken dat je comfortabel kan zitten/liggen/hangen...
Maar ze geven je interieur ook een boost , als je er mooie hebt tenminste...
En ik maak ze wel eens graag.
Heb je ook zin om er te maken ?
Hieronder vind je inspiratie en tutorials....

mijn eigen patroon


mijn eigen patroon
mijn eigen patroon
mijn eigen patroon
mijn eigen patroon 5
  
mijn eigen patroon 6

mijn eigen patroon 7
mijn eigen patroon 8
mijn eigen patroon 9
mijn eigen patroon 10


a beautiful mess ( eng ) 

LA love
bugs and fishes
le monde de sucrette
the crafty cpa

between the lines
the shabby nest
no big dill
attic 24
alisa burke
alisa burke
alisa burke
made by me
cottage hill
cottage hill
under the table ... 
bussy bessie
bussy bessie
sew much ado
oon
mad in crafts
alisa burke
the paper mama
draad en praatjes
jelina creations
draad en praatjes
a cup of life

pillar box blue (eng)


De foto's komen allemaal van de makers hun blog en als je een kussen naar een patroon van hen maakt : laat dan effe een reactie bij hen achter.

Ga ook eens kijken op de blogs van de makers ! De kans is namelijk groot dat je er nog toffe ideeën vindt.
En weet je nog ergens een patroon : laat het weten, dan neem ik het hier mee in op !


Trouwens : staat je eigen tut er tussen en ben je daar niet blij mee : mail me dan effe : dan haal ik het weer weg ....

meer inspiratie nodig : kijk eens in mijn pinterestcollectie .

8 opmerkingen:

  1. Komt als geroepen, ik wou juist voor een vriendin haar huwelijk een stapel kussens maken, haar zoon kan ze dan als verrassing in de zetel leggen met op elk kussen een lieve boodschap gespeld. Dus ik kan me laten gaan nu jij al het zoekwerk gedaan hebt, dank je wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een collectie! Dank je wel voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik krijg helemaal zin om aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk je kussenverzameling! Hier nog een link voor je van mijn granny kussen! http://lindevrouwsweb.blogspot.com/2011/04/granny-kussen-granny-pillow.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk weer zo'n 'lijst'!!! Super!!! dank je wel!! Er zitten echt geweldige tussen! Ik vond kussens nooit leuk om te maken, maar hier zitten er echt wel bij waarvan ik denk 'die is leuk en die en die.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk de patronen en foto's van de kussens, ik ben er ook gek op, al is het alleen maar voor de gezelligheid om neer te leggen. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie verzameling kussens, eind deze maand komt onze nieuwe bank waar ik een overdaad aan kussens voor ga maken, vind hier al inspiratie:)

    Fijn weekend, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke collectie kussens heb je zeg echt super!!! Vraagje; weet je toevallig ook hoe je een kussenhoes voor schuimrubber moet maken? Want ik wil zelf de kussen voor mijn houten tuinset maken maar weet niet hoe dat moet. Als vast bedankt voor de moeite!! Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com