De voorbije periode leek ik wel een echte winterslaap te houden. En stilletjes aan - synchroon met de voorzichtige komst van de lente en de versoepeling van de coronamaatregelen zo lijkt het wel - ontwaak ik terug en zet ik - nog wat aarzelend - weer wat stapjes in de buitenwereld.
Verder heb ik wat miserie met mijn smartphone en wil ik jullie waarschuwen zodat jullie niet in dezelfde val trappen, kreeg ik een tof mailtje en heb ik een hoop linkjes te delen.