donderdag 28 november 2013

patroonverzameling : handschoenen/polswarmers/armwarmers

Ik heb nog wat patronen verzameld op andere blogs. Van polswarmers, wanten en handschoenen zonder vingers... 
Zelf ben ik nogal enthousiast van het exemplaar met streepjes en de vele gekleurde knoopjes. Ik denk dat de kans groot is dat ik die eens maak...
Tussen haakjes heb ik er telkens bijgeschreven in welke taal het patroon geschreven is.
de mijne ! in het nederlands 




little hings blogged ( eng ) 

moogly ( eng )


little things blogged ( eng ) 



weblog wolatelier ( ned ) 


kiwiyarns ( eng )


kiwiyarns ( eng )

kiwiwyarns ( eng )
nimbl fingers and steady eyebrows ( eng )
het groene kamertje ( eng = ned )
l is for love (e ng ) 
cornflower blue ( eng ) 
the lazy hobbuhopper ( eng )
eclectic gypsyland ( frans )
cherry heart ( eng )
ingthings ( ned )
crejjtion ( eng + ned ) 
haakt nl ( ned )
crejjtion ( ned + eng ) 
alisa burke ( eng )

















































































































moogly ( eng )







































































































































haken bij saar en mien ( ned )


















ingthings ( ned + eng ) 

crejjtion ( eng + ned ) 































I love to create ( eng ) 

























































































































busy fingers showing off ( ned/eng )  








De foto's komen allemaal van de blog van de makers. Als je iets van hen maakt : laat dan effe een reactie achter bij hen ... 
Vind je nog ergens een patroon : laat het weten, dan neem ik het hier mee op . 
Staat je eigen tut er tussen en ben je daar niet blij mee : mail me dan effe : dan haal ik het weer weg . 
En kom geregeld nog eens kijken als het thema je interesseert : ik vul mijn patroon/receptenverzamelingen voortdurend aan !

4 opmerkingen:

  1. Hoi! Volgens mij mis je deze nog: http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2013/11/polswarmers.html Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie verzameling, die met de gekleurde streepjes zijn ook mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie verzameling handwarmers! Op mijn blog heb ik net een uitgebreide tutorial gemaakt van weer andere polswarmers in het nederlands http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2013/11/handwarmers.html en er staat nog een nederlandse beschrijving van polswarmers http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2010/09/nog-een-keer-de-polswarmer.html. Misschien leuk die er ook bij te zetten in je verzameling! Ik zal dat heel leuk vinden. groetjes Joke van Lindevrouwsweb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, dat zijn er wat ! Leuk dat allemaal zo bij elkaar te zien! En welke moet ik nou gaan maken hahahahaha?

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...