vrijdag 8 maart 2024

Uit mijn 4de tekenboekje: zes: blaadjes!

Uit mijn 4de tekenboekje: zes: blaadjes!

Gemotiveerd door een online cursus van Alisa Burke (#nosponsor) verzamelde ik ooit een hoop blaadjes die ik vervolgens droogde en in een tekenboek plakte. Ze zouden dan dienen ter inspiratie. 

Hier zie je een deel van die blaadjes toen ik ze pas plukte. Ze hebben zeker gediend, al was het maar doordat ik daardoor bewuster naar zo iets onopvallends als een blaadje ben beginnen kijken. Ik heb er toendertijd ook een aantal proberen natekenen (maar niet in mijn sketchboekje, dus dat verscheen niet op mijn blog ;). Misschien ooit nog eens, wie weet ... ).

Uit mijn 4de tekenboekje: zes: blaadjes!

Ik heb wél een aantal keren blaadjes getekend in mijn sketchboekje. En er zullen er zeker nog wel eens uit mijn stiften rollen. 

Uit mijn 4de tekenboekje: zes: blaadjes!

Meer blogartikelen over mijn tekenboekjes via deze tag ... .

2 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com