vrijdag 2 september 2022

DIY oorbellen/earrings 'New Years Eve'

DIY oorbellen/earrings 'New Years Eve"

Misschien een beetje een rare naam voor oorbellen die ik in september laat zien, maar de bellen deden me een beetje aan vuurwerk denken en ik maakte ze al afgelopen winter, vandaar. Ik gebruikte een tussenzetsel waarvan ik in eerste instantie niet goed wist hoe ik het tot oorbellen kon verwerken. Maar ineens had ik het gevonden!

Maybe the name of these earrings is a bit strange in this time of year. But I made them in winter time and they remind me of a new year's firework. At forst I had no idea how to use this connector. But the way I used it here, works well for me. 

DIY oorbellen/earrings 'New Years Eve"


BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 zigzagconnector/zigzag connector
  • 2 x 1 ringetje met flosjes/ring with fringe
  • 2 x 5 ringetjes. Check de afmeting want ze moeten in de holte van de connector passen!/Rings. Check their measurements because they have to fit the hole in de connector
  • 2 x 2 gefaceteerde roze glaskraaltjes/pink faceted glass beads
  • 2 x 2 wijnrode tolletjes/wine red toupies
  • 2 x 2 jeansblauwe gefaceteerde kraaltjes/denim blue faceted glass beads
  • 2 x 4  open ringetjes/jump rings
  • 2 x 6 nietstiften/head pins
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools


DIY oorbellen/earrings 'New Years Eve"

ZO MAAK JE HET/DIY

Bevestig een ringetje aan de holte van de zigzagconnector. Gebruik daarvoor 2 open ringetjes.
Attach a ring onto the hollow end of the zigzag connector. Use 2 jump rings. 
 

Hang ook een oorhaakje aan de ring.
Attach ear wire onto the ring.


Rijg een wijnrood kraaltje aan een nietstift en maak een groot open oogje. Hang het kraaltje samen met een ring aan een oogje van de zigzagconnector.
Herhaal.

String a wine red bead onto a head pin and make an large open loop. Attach the bead and a ring onto a hole of the connector.
Repeat.


Hang de ring met franje aan de 2 ringetjes met 2 open ringetjes.
Attach the ring with fringe onto the 2 rings with 2 jump rings.


Maak hangertjes van de 4 overgebleven kralen.
Make bead pendants with the 4 remaining beads.



Hang de roze hangertjes samen met een ring aan de zijkant van de connector. Aan elke kant 1.
Attach the pink pendants and a ring onto the outside of the zigzag connector. One at each side. 


Bevestig de blauwe hangers aan de ringen met het roze hangertje. De eerste oorbel is klaar!
Attach the blue bead pendants onto the rings with the pink bead. Earring 1 is done!


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings 'New Years Eve"


Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.


5 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com