vrijdag 10 december 2021

DIY oorbellen/earrings 'Red Giant'

DIY oorbellen/earrings 'Red Giant'

Vandaag gaan we voor 'basic': gewoon een grote rode kraal en wat kleinere om de grote te ondersteunen.
Today we go for 'basic'. Just a simple big red bead and some smaller ones to complete the design.

DIY oorbellen/earrings 'Red Giant'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 grote rode kraal/big red bead
  • 2 x 1 gesloten ringetje/closed ring
  • 2 x 2 platte houten kraaltjes/wooden disc beads
  • wat 'slechte ' rocailles/some leftover seed beads
  • 2 x 1 nietstift/head pin
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools


DIY oorbellen/earrings 'Red Giant'

ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg aan: 1 houten kraal + grote rode kraal + een hoop rocailles om het grote gat van de rode kraal mee te vullen+ 1 houten kraal
String onto the head pin: 1 wooden bead + 1 big red bead + some seed beads to fill the big hole of the big bead + 1 wooden bead


Maak een gesloten oogje waaraan je eerst het gesloten ringetje bevestigt.
Make a wired loop, but add the closed ring before closing it.


Bevestig oorhaakje en oorbel 1 is klaar.
Attach ear wire and earring 1 is done. 


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings 'Red Giant'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.


2 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com