vrijdag 5 november 2021

DIY oorbellen/earrings 'bright eyes'

DIY oorbellen/earrings 'bright eyes'

In de bellen van vandaag is niet 1 kraal verwerkt! Alleen wat metalen onderdelen en een klein sprankje blingbling. 

Not one bead in the earrings of today! Just some metal parts and a little sparkle of blingbling.

DIY oorbellen/earrings 'bright eyes'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 goudkleurige buis van 5 cm/gold coloured tube - 50 mm
  • 2 x 1 gouden ring/golden ring
  • 2 x 1 lange nietstift/head pin
  • 2 x 1 hangertje met strass/strass pendant
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools

DIY oorbellen/earrings 'bright eyes'

ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg het buisje aan de nietstift en maak een oogje aan elke kant. Ze wijzen in tegenovergestelde richting.
String the tube onto the head pin and make a loop at each end, pointing at opposite direction. 


Bevestig een oorhaakje aan 1 van de oogjes.
Attach ear wire onto one of the loops. 


Bevestig aan het ander oogje de ring en het strasshangertje.
Attach the ring and strass pendant onto the other side.


Maak er nog eentje en klaar!
Make another one and done!

DIY oorbellen/earrings 'bright eyes'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.


6 opmerkingen:

  1. Hier zou ik zelf ook nog wel aan durven beginnen. Mag ik je vragen waar je die materialen koopt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de staafjes en de ringen in een turkse etsyshop gekocht. Maar ik vrees dat dat nu wat moeilijker gaat met de invoertaksen en btw enzovoort die er bij komt. En het hangertje weet ik eerlijk gezegd niet meer.

      Verwijderen
    2. Maak jij ook juwelen die je verkoopt?

      Verwijderen
    3. Ik verkoop ze niet meer: te veel werk voor weinig resultaat en ik steek mijn energie liever in plezantere dingen. Maar als je iets tegenkomt dat je aanstaat, mag je me altijd een mailtje sturen. Alleen, deze zijn al toegekend aan iemand die ze ook mooi vond ;) . En er zijn er ook veel waar ik geen afstand van kan doen;) . Maar vragen kan geen kwaad ...

      Verwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com