zaterdag 22 december 2018

instagramfun #25

instagramfun #25
fiets aan de kathedraal
instagramfun #25
kou
instagramfun #25
aan de kathedraal
instagramfun #25
er staat een paard op de plantin moretuslei
instagramfun #25
zondagse traktatie
boomklever
ze zijn er weer!
boomklever
boomklever

instagramfun #25
mijn eerste smartphone = spelen 
instagramfun #25
straatje in Gent
instagramfun #25
Regen in Gent
instagramfun #25
Pipi Langkous
instagramfun #25
aan het steen op een nazomerdag
instagramfun #25
aan de schelde
instagramfun #25
op de wandelbrug












instagramfun #25
de kat ...
instagramfun #25
... in het steegje




instagramfun #25
het eten is klaar
instagramfun #25instagramfun #25

instagramfun #25
de enige dahlia uit mijn tuintje ....
instagramfun #25
bedauwde salie in de tuin
instagramfun #25
goud
instagramfun #25
zicht op de stad
instagramfun #25
one day I fly away...
instagramfun #25
de kappershond
instagramfun #25
in de carnotstraat 










instagramfun #25
steegje
instagramfun #25
metrokunst
regendruppels

bosbezoekers

zorgzame bezoekende kindjes op het werk

Meer instagramfun via deze tag, op mijn account of in de zijbalk van mijn blog ....

2 opmerkingen:

  1. Mooi, mooi, mooi... Ik kan niet anders zeggen!


    De foto met de ouderwetse kinderwagen is mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Mijn favorieten zijn de poesjes in de fietsmand en het ingepakte lunchpakketje van de spin en het zicht op de stad met in de verte de zeilschepen. Maar ook de grijsharige plantenbladeren en de enorme dahlia.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com