vrijdag 2 november 2018

blog in de kijker: Mokkasin uit Zweden

bron
Ik heb een zwak voor mooie plaatjes. En zo komt het dat 1 van mijn favo blogs er eentje is waarvan ik zelfs niet kan zeggen over wat het gaat. Hij wordt namelijk in het Zweeds geschreven en daar versta ik niks van.


bron
Maar hij staat bomvol mooie etherische foto's.


bron
Misschien is het een blog van een winkel heb ik me al bedacht. Van interieurartikelen  of zo? 


bron
Of van een professionele fotograaf die via de blog laat zien wat hij of zij allemaal kan? 


bron

Of van een interieurdesigner? 

bron

Of gewoon van een dame die houdt van mooie dingen, een fantastisch huis heeft met een even geweldige tuin en een tof gezin met een grappige hond én goed kan fotograferen?


bron
Eigenlijk maakt het me niet zo uit. Ik heb niet meer info nodig om er van te kunnen genieten...


bron

Ook zin in mooie Zweedse plaatjes gekregen . Dan moet je hier zijn...

bron

PS: alle foto's komen - via embedding-  van de blog Mokkasin.
Meer blog in de kijker via deze tag ...

4 opmerkingen:

  1. Kopieer de Zweedse tekst en plak die in Google Translate,..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat zou ik kunnen doen hé, soms laat ik het inderdaad vertalen laar dan nog geraak ik er niet echt wijs uit. Maar da's niet erg, ik kom er voor de plaatjes ;) . Kus papa!

      Verwijderen
  2. Hé, die zijn echt magnifiek, die foto's... Sfeervol en inspirerend!
    Ik snap dat je alleen de prentjes interessant vindt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai mooi, geweldig mooi!Ben haar meteen gaan volgen. Voor de "plaatjes" en voor de ideetjes! Want ook ik versta er geen lap van maar ik ben wel fan van de taal. Ik geniet altijd van die Zweedse series met dat gezellig brabbeltaaltje. Ze is wel een professionele fotografe. Dus frustraties omwille van al die prachtige foto's hoeven niet. Oef! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com