vrijdag 6 mei 2016

DIY oorbellen/earrings 'geo'

DIY oorbellen/earrings 'geo'

Ik heb - nog maar eens - een belletje ontworpen met ringen.... 
I - again - designed earrings with rings .... 

DIY oorbellen/earrings 'geo'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES
materiaal:
- 2 grote ringen
- 2 kleine zeshoekjes
- 6 open ringetjes
- een stukje schakelketting
- oorbelhaakjes
gereedschap : 
- 2 platbektangen


material: 
- 2 big rings
- 2 smaller hexagons
- a piece of chain
- 6 jump rings
- ear wire
tools: 
- 2 flat nose pliers

DIY oorbellen/earrings 'geo'

ZO MAAK JE HET/DIY

Knip een stukje ketting af en bevestig het met een open ringetje aan de hexagon. Zorg dat het stukje ketting niet te lang is zodat de hexagon helemaal in de grote ring kan bengelen.

Cut a piece of chain and attach it onto the hexagon by using a jump ring. Make sure the piece of chain is not to long: the hexagon needs to dangle inside the big circle.


Bevestig het stukje ketting met hexagon aan de grote ring met een open ringetje.
Attach the piece of chain with hexagon onto the big ring with a jump ring.


Bevestig een oorhaakje met een open ringetje aan het vorige open ringetje en bel 1 is klaar.
Attach ear wire onto the same jump ring with another jump ring and earring nr 1 is finished.

DIY oorbellen/earrings 'geo'


Tip: maak nog een paar voor een vriendin want ze zijn toch snel klaar ;).
Tip: make another pair for a friend, it takes no time to make them ;). 


DIY oorbellen/earrings 'geo'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com