dinsdag 9 juni 2015

4 x houten kettingen


Ik had nog een voorraadje zelfgeschilderde en/of gebrande houten kralen liggen en vond het tijd om daar nog wat kettingen van te maken.
Dus haalde ik mijn voorraad veter boven en maakte 4 exemplaren, mét verstelbare veter zodat ze aangepast kunnen worden in lengte...
Ik heb er eerder al wat gemaakt met zo'n kralen ( je ziet ze hier en hier en hier en hier ) en ik draag ze  graag en vaak in de zomer.


Wil je graag zelf zo'n kralen maken ? Dat is uiteraard niet moeilijk : hier liet ik zien hoe ik dat deed ...


nummer 1 : Marine versie 1
Kralen in verschillende groottes en vormen in rood, blauw of wit


Ik maakte ze met een schuifknoop ( hier zie je hoe je dat doet ) en ik heb ze deze keer extra beveiligd tegen het mogelijk loskomen van de knoop door er nog een klein houten kraaltje aan te rijgen na de schuifknoop.... 


nummer 2 : marine versie 2 
met een grote rode hoekige kraal, wit en verschillende tinten blauw



nummer 3 : '3'
Een combinatie van lichtblauw en de houtbrander...
Deze ketting staat in mijn etsyshopje



nummer 4 : zomerdag
Lichtblauw, geel en houtbrander ...



 Moois van ' Me'

8 opmerkingen:

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...