woensdag 19 november 2014

meer amethist/amberbellen

tja, blijkbaar is dat toch echt mijn favo kleurencombinatie van de moment. Dus naast de 2 paar bellen van de voorbije tuts, toverde ik er nog een paar bellen in die kleuren uit mijn kralencollectie...

' myra ' 
grote metalen onderdelen die ik opvrolijkte met wat strass met glazen facetkralen in okergeel en amethist
totale lengte : 6,5 cm


' patricia '
tussenstukjes die ik bewerkte met de ijzervijl en met een strassje,  met paarse druppelkralen en een druppelvormige ring
totale lengte : 7 cm



' micha ' 
kleine goudkleurige cirkelhangertjes, opgevrolijkt met een strassje en amethistkleurige en gouden glazen kraaltjes.
totale lengte : 5,5 cm



' the fox ' 
grote vierkanten gefaceteerde amberkleurige glaskraal met een klein kapje en een donkerpaars tolletje
totale lengte : 3,5 cm



' hilda '
ornamenten ( brass copper zegt de verkoper ) waarop ik wat strass kleefde met paarse en groene gefaceteerde glaskralen.
Totale lengte : net geen 7 cm


' fay ' 
amethistkleurige glasdruppels met goudkleurige metalen onderdelen
Deze belletjes zijn niet al te groot : 4 cm


' irma '
Omdat deze en de volgende er zo goed bijpassen mogen ze nog eens komen pronken : 
ornamenten waarop ik met strasssteentjes een bloem maakte met paarse en amberkleurige facetkralen uit glas.
ze zijn net geen 8 cm lang, ze staan in mijn etsyshopje en hier vind je de tut om ze zelf te maken



' colleen '
amberkleurige glaskralen met zelfbewerkte tussenstukjes en een hoop brasskleurig metaal
het zijn echt lange bellen : 8,5 cm
De tut voor deze vind je hier 



En als je nu denkt dat ik hiermee wel effe ' uitgekraald ' ben, dan ben je goed mis : de volgende lading staat al achter de schermen ongeduldig te wachten om te komen defileren ... ergens volgende week ...


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...