dinsdag 19 maart 2013

Antwerpen: verval bij den Antwerp...

Tijdens  een wandeltochtje in het park werd mijn lief onweerstaanbaar naar het Antwerpstadion getrokken.
Dat ligt namelijk aan/in het park. 
Ik kon hem er echt niet van weerhouden om daar binnen eens te gaan kijken, al was het eigenlijk toe: hij wilde graag eens een paar stappen op dat veld zetten waar ook een hoop legendarische spelers ooit rondliepen.
Dus ikke mee...
En ikke foto's maken dan maar...
Ik heb geen idee hoe den Antwerp het op vlak van ranking doet en kan alleen maar hopen voor hen dat de staat van hun stadion niet iets zegt over hun prestaties :) .
Het stadion is duidelijk wat in verval, maar dat maakt het op fotografisch vlak juist interessant vind ik.
( ik hou niet van strakke nieuwe propere gebouwen ) .
En die tribunes rieken zelfs leeg naar bier !

Antwerpen: verval bij den Antwerp...




Antwerpen: verval bij den Antwerp...

Antwerpen: verval bij den Antwerp...





































De eenzaamheid van een leeg veld...

Antwerpen: verval bij den Antwerp...

Antwerpen: verval bij den Antwerp...
Antwerpen: verval bij den Antwerp...
Antwerpen: verval bij den Antwerp...



Antwerpen: verval bij den Antwerp...

Antwerpen: verval bij den Antwerp...

Antwerpen: verval bij den Antwerp...

Antwerpen: verval bij den Antwerp...

Antwerpen: verval bij den Antwerp...

8 opmerkingen:

  1. Tjee, da's zeker een beetje in verval. Maar het heeft inderdaad mooie foto's opgeleverd.
    Dat je daar zomaar naar binnen kunt trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het plein zelf ziet er goed onderhouden uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Straks een PV wegens inbraak...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. niks inbraak ! wij zijn daar gewoon binnengewandeld. En we kwamen zelfs mensen tegen en die zeiden niks.

      Verwijderen
  4. Je hebt mooie foto's gemaakt! Jammer dat het er zo bij staat. Met wat renovatie moet het toch bruikbaar kunnen worden? Ik houd ook niet van nieuwe gebouwen, zo jammer dat ze eerst alles weg laten rotten en dan zeggen dat nieuwbouw goedkoper is...

    Maar je foto's vind ik gaaf, stoer, robuust..

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knappe foto's!.
    Lijkt bijna urban (heb ik met mijn vriend af en toe gedaan urbanfotografie), maar gelukkig is het nog wel in gebruik.

    Als racinger (van Racing Mechelen dus) ben ik wel te vinden voor de oude glorie van het voetbal, wat dat betreft hoop ik dat den Antwerp 'The great old' kan blijven bestaan en dat dit stadion kan opgeknapt worden, maar ook wel niet te veel want dan verliest het weer zijn charme.

    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com