maandag 18 maart 2013

patroonverzameling: plezante dingen voor Pasen

Bijna Pasen !
Maar eerlijk is eerlijk :da's een feest waar ik bijzonder weinig mee doe. 
Al geef ik toe dat ik in die periode Pasen wel een beetje gebruik om extra chocolade te eten ;) .
Alle excuses zijn daarvoor goed ;) .
Voor mij betekent Pasen vooral de start van de lente en een aantal vrije dagen waarop ik iets plezant kan doen. 
Maar voor diegenen die graag alles uit de kast halen  om op paasdagen alles en iedereen in de juiste stemming te brengen, heb ik hieronder wat patronen en recepten verzameld. 
En er zitten er  tussen die ik zelf wel eens wil uitproberen, al moet dat niet persé in functie van Pasen zijn.
Veel plezier ermee !

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke paasverzameling! Vind die eerste paashazen en Barba-eitje (heet ie zo?, vind 't wel een leuke naam ;)) het meest leuk van allemaal. Ik deed er jaren niets mee, heb nu sinds een aantal jaren weer de bijna geheel verbannen paastak in huis gehaald met eigen paasmaaksels. Maar ben er nu nog helemaal niet aan toe gekomen en het is al zo dichtbij, dus voor dat even worden het denk ik gewoon blauwe druifjes of misschien ranonkels, jaah, dat geeft zeker een lentegevoel. En wat vilten paaseieren in een draadkip, klaar! (tjonge wat een verhaal, sorry hoor ;) Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je zou denken dat op deze manier iedereen zin in pasen krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alhoewel ikzelf niet zo erg veel met Pasen heb, heb ik hier echt de ogen uit mijn kassen gekeken! wat een prachtige bonte verzameling paasdingetjes en knutselwerkjes zeg!!!! een waar feest voor het oog!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com