woensdag 20 maart 2013

Gehaakte oorstekers

Naast hartjes en minibloempjes, haakte ik nog wat dingen om oorstekers van te maken.
Gewoon omdat omdat ik zin had om te haken en wat wilde experimenteren.
Wat vinden jullie hiervan nu geslaagd en wat echt niet ? 
Ik ben benieuwd.
Want soms zie ik zelf echt niet meer of iets goed is of niet.

Gehaakte oorstekers
' circus '
doorsnede : 18 mm












' hooked '



' hooked '
16 mm in doorsnede










' pastel pink '




' pastel pink '
13 mm in doorsnede










 Wheel




' Wheel '
16 mm doorsnede
















roos minihartje

















Deze zijn een pak groter...









En tenslotte : ' vuurwerk' in rood en blauw.

 ' vuurwerk' in rood en blauw.





12 opmerkingen:

  1. Ik ben fan van het 'vuurwerk'. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze echt allemaal geslaagd..
    het ligt er aan wat je er bij aan hebt!
    de hartjes en rondjes zijn lief en eenvoudig..
    ga je op chic.. dan zijn die met strass leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De gehaakte rondjes zijn tof. Maar ik zou zelf niet gaan voor oorringen die niet waterproof zijn. Luiheid van mijn kant: juwelen moeten mee onder de douche kunnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, I'm following you now from the Meet and Greet Blog hop. I'm a crocheter and always looking for new crochet blogs to read. These are beautiful earrings. So unusual and different.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Those are really cute! That is a wonderful idea. I don't crochet but wish I did. Thank you for sharing your beautiful craft. Visiting from Make the Scene Monday. Have a beautiful day! Love, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are really cute! The pink one in the frame are my favourite!

    Ambra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love them. Especially fond of the hearts.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I am very pleased to see more needlework appear as jewellery components. Your earrings are lovely!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com