vrijdag 23 september 2011

knopenwalhalla !!!!!! en een boek ....

L. ( vriedin en collega )  zag mijn knopenring ( ik had luce aan, die past heel erg goed bij mijn wikkeljurk ! )  en zei :

 'me'!!!
ge moet hiernaast bij de Marokkaanse vrouwen-naaiklas eens gaan kloppen !
Die hebben heel veel knopen !!!
ga er toch gewoon een paar vragen !

Dat durf ik dus niet...
Ik kan die mensen toch niet van hun knopen beroven !

Maar dat was zonder L. gerekend.
Die zich soms echt voor niks geneert :
Ze stormde er binnen en kwam even later weer buiten en duwde me mee :

komaan !
Die hebben gezegd dat ze blij zijn dat ge er wat komt halen want ze hebben er genoeg.

Even later zat ik daar op de grond - mét L. - in wat het knopenwalhalla bleek te zijn .
L. had me voorzien van een tupperwarepotteke
 dat was te klein...
Mensenlief !
wat heb ik knopen gescoord !!!
Niet dat ik me niet bleef generen...
Maar de knopengekte nam de bovenhand en ik werd er helemaal graaierig van!
En hoe plezant is dat niet als dat gewoon mag !

knopenwalhalla !!!!!! en een boek ....


Uiteraard ga ik het daar niet bij laten !
Ik zal er wel eens binnenspringen met mijn ringen en knopen.
En nu maar hopen dat ze dan geen spijt gaan hebben van al het moois dat ik meekreeg ;)
En met wat chance loopt half Borgerhout binnenkort met knopenringen rond :-)
Zou wel tof zijn ! Niet ?

Soit : een heel dikke merci voor L. natuurlijk !!!!!
En ik die vorige week besloot om effe de knopen te laten, vlieg er sebiet terug in...
Sorteren dan, want ringen maken gaat nog niet.
Mijn ringen waren op...
Maar er zijn er nieuwe onderweg....
en roosjes ook...
ook daaraan heb ik toegegeven...
want ik dacht eerlijk gezegd : al die roosjes overal : da's wel tof en mooi
maar ge geraakt dat beu gezien...
het zijn er teveel...
Toch bezweken dus ....
Wordt zeker vervolgd :-)


En dan is er nog dat boek...
Marjo in haar Cozy Corner kreeg zopas ern boek kado en deelde dat met haar lezers.
En zo ontdekte ik dat het welbekende boek met de gehaakte bloemekes een vervolg heeft gekregen...


knopenwalhalla !!!!!! en een boek ....

Dat moest ik hebben natuurlijk !
en rap ook !!

knopenwalhalla !!!!!! en een boek ....

knopenwalhalla !!!!!! en een boek ....

knopenwalhalla !!!!!! en een boek ....

Het boek zelf is weer heel tof.
Al voel ik minder kriebels als toen ik het bloemetjesboek voor het eerst doorbladerde...
Maar ik ga me dus weer niet vervelen :-)
en volgens mij kan je van vlindertjes ook koelkastmagneetjes maken !


8 opmerkingen:

  1. Het vogels-bijen-vlinders-boekje spreekt mij eigenlijk meer aan dan dat van de bloemekes... En ik slaakte ook meteen een kreetje toen ik hier aan het scrollen was, haha :-) Weer iets voor op het 'verlang'-lijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha je was lekker bezig met de knoopjes! Leuke dingen maak je ervan trouwens :)

    Maar wat bedoel je met 'ieniemini' knoopjes? Misschien heb ik die wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yeah!! knopenwalhalla amaai! geniet van de knopen en ik kijk alvast met plezier mee naar wat je er van maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gehaakte bloempjes zijn mooi zeg!! En vooral ook heel knap gedaan.
    Denk niet dat je veel Franse blogs in mijn lijst tegen komt :) Maar de twee meiden die deze avonbd zijn vriendinnen van mij en hebben mij gevraagd om voor iedereeen een sleutelhanger te maken. Beetje naamsbekendheid kan nooit kwaad toch. Ondansk dat ik het Frans redelijk beheers blijft het moeilijk!!!
    Fijn weekend
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat boek zal gretig aftrek vinden denk ik. Wat een mooie dingen staan erin. En die knopen....? ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi boek hè ? Zeg waar heb je die knoopjes dan gekocht /gehaald? In B....zeg je ....is dat in de buurt van A ? hahahahhah

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De boeken zien er leuk uit en je hebt veel geluk met zoveel knopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verhaal zeg van de knoper, superleuk.
    Het boek van de de vogels en insecten, leuk he heb hem al in mijn bezit, alleen nog niets gemaakt maar dat komt nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com