donderdag 22 juli 2010

Het moeten niet altijd kralen zijn ....

Gisteren ben ik eindelijk begonnen met haken : ik wilde zoveel dingen haken dat ik niet wist waar eerst te beginnen.

gehaakte pinguinHet is mijn eerste amigurumidiertje geworden, een pinguïn... .
Ik ben er zelf niet echt tevreden mee : het kan en moet beter... maar ach : alle begin is moeilijk. de volgende keer dan maar....
















Ik heb ook mijn nieuwe bloemetjeshaakboek erbij gepakt en een aantal makkelijke bloemen uitgeprobeerd en daar ben ik wel content van... Nu nog bedenken wat ik er mee ga doen, al vermoed ik dat er nog wel een hoop zullen bijkomen... ik heb namelijk met restjes breigaren bijeen gezocht en dat is nogal wat ;) ...

gehaakte bloemen

Zo ... en wat zal ik nu eens maken ... of zal ik toch maar eens kuisen ? :-))

Meer blogposts over haakwerkjes ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com