Ik ben de laatste jaren een fervente google-mapsgebruiker: wat een genot om niet meer met papieren kaarten te moeten rondlopen: die dingen waren veel te groot, de letters te klein om te kunnen lezen, het was een hele zoektocht om ze terug op de juiste manier opgevouwen te krijgen en ze werden nat als het regende.
woensdag 15 september 2021
maandag 13 september 2021
Antwerpen: Middelheimmuseum: "Congoville"
Hoe fijn ik thuiswerk ook vind, mijn collega's nog eens in levende lijve kunnen zien was toch ook een waar genot. Die mogelijkheid deed zich voor toen eind juni onze jaarlijkse teamdag ondanks corona toch kon doorgaan.
vrijdag 10 september 2021
DIY oorbellen/earrings "Dark Moon"
Ik voegde nog wat rood toe voor het contrast en het resultaat zijn deze ietwat gothic aandoende bellen.
I added a touch of red and the result are these somwhat Gothic like earrings.
woensdag 8 september 2021
Parijs: Institut du monde Arabe - tentoonstelling 'Divas, D'Oum Kalthoum à Dalida'
Dalida kennen we allemaal, maar wie onder jullie wist dat ze ook Egyptische roots heeft? Ze heeft Italiaanse ouders, maar groeide op in Cairo.
maandag 6 september 2021
Antwerpen: babbelende bomen in Boekenbergpark
Toen ik voor het eerst iets hoorde over dit project, wist ik het al: daar moet ik naartoe want dat zijn 2 vliegen in 1 klap: zo had ik ineens ook een goede reden om nog eens in Boekenbergpark te komen.
vrijdag 3 september 2021
DIY oorbellen/earrings '1985'
When making earrings, I never now where the inspiration will bring me. I start with a plan for a certain design, and while searching for suitable beads, new ideas pop up in my head.
This time my search for a drop bead brought me by a neon pink one, followed by more neon coloured beads and that ended with some freshly made neon coloured earrings.
Unexpectedly the beads brought me in a trip down to memory lane , back to my teenage years in the 80's, when neon accents in clothes and accessories were trendy.
woensdag 1 september 2021
Parijs: een overzicht van mijn laatste tripje in 30 foto's
Toen ik in Juli in Parijs was, schreef ik elke dag een klein verslagje op instagram en koos ik er telkens 5 foto's bij uit. Die heb ik nu in een blogartikel samengebracht. De geïnteresseerden hebben op deze manier een zicht op wat er de komende maanden nog op komst is over dat reisje en voor mezelf is het zo makkelijk om terug te lezen en te bekijken als ik dat wil. Et voila:






