vrijdag 27 september 2024

DIY - oorbellen/earrings: 'Sweet Yellow'

DIY - oorbellen/earrings: 'Sweet Yellow'

Fel geel en zacht roze, dat gaat zeer goed samen vind ik. Maar ik had net niet genoeg roze schijfjes, dus deed ik er nog wat wit bij en volgens mij maakt dat deze bellen nog toffer.

Bright yellow and tender pink, that is a great match. But I didn't have enough pink discs so I added a few white ones and I think it makes the result even better.

DIY - oorbellen/earrings: 'Sweet Yellow'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 geëmailleerde gele pijlpunten/enameled yellow arrow points
  • 2 x 64 kleine schijfjes in wit en roze/small discs in white and pink
  • 2 x 1 open ringetje/jump ring
  • 2 x 2 nietstiften of kettelstiften of eindjes metaaldraad/head pins or eye pis or a piece of metal wire
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools

Rijg 2 keer 32 schijfjes aan een nietstift. Ik verdeelde de kleuren beide keren op dezelfde manier. Maak een open oogje aan beide kanten.

String 2 times 32 discs onto a head pin. I divided the colours 2 times the same way. Make an open loop at each end.


Bevestig het resultaat aan elke kant van de geëmailleerde pijl.
Attach onto each end of the enameled arrow.


Hang beiden beentjes aan de andere kant aan een open ringetje.
Attach both legs at the other side onto a jump ring.


Bevestig een oorhaakje en oorbel 1 is klaar!
Attach ear wire and earring 1 is done!


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY - oorbellen/earrings: 'Sweet Yellow'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com