maandag 17 juni 2024

Metz: flora en fauna

Metz: flora en fauna

Ik schreef eerder al dat ik Metz opvallend groen en fleurig vond toen ik er was in de zomer van 2023. Dat bleek al uit de artikelen die ik schreef over de botanische tuin met zijn wonderlijke dieren en planten en de tijdelijke zomertuin

Metz: flora en fauna

Maar dat was ook zichtbaar doorheen heel de stad met kleurrijke volle bloemenmanden, heerlijke dikke bomen her en der, de parkjes hier en daar en de natuur rondom de rivier die doorheen de stad vloeit.
En hier en daar werden we ook nog eens getrakteerd op vliegende of kriebelde mede-aardebewoners.
Ik ga er verder niet veel woorden aan besteden, de plaatjes spreken voor zich...

Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna
Metz: flora en fauna

Meer blogartikelen over Metz via deze tag of op deze paginaop deze pagina ...
Ik bezocht Metz in de zomer van 2023.

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com