maandag 25 maart 2024

Parijs by Night

Parijs by Night

Ik hou van fotograferen in een stad als het donker is. Alles is dan verlicht met stemmig gekleurd licht. Van de straatlantaarns. Maar ook van de cafés en restaurants en hier en daar van de etalages van winkels. Als het geregend heeft is dat trouwens een extra troef want dan glinstert en spiegelt alles ook nog eens mooi.
Die lichtjes overal zorgen ook voor mooie kleuren in het straatbeeld. Afgelopen zomer maakte ik deze foto's in het avondlijk en nachtelijk Parijs ...

Parijs by Night
Parijs by Night
Parijs by Night
Parijs by Night
Parijs by Night
Parijs by Night
Parijs by Night
Parijs by Night

Meer foto's uit Parijs via deze pagina ... 

4 opmerkingen:

  1. Je foto's geven goed de sfeer weer van Parijs zoals ik het vroeger ook kende. Sommige dingen veranderen niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het wel al eens eerder gezegd: jij maakt altijd mooie foto's in het donker. En ook nu zijn ze weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com