vrijdag 1 maart 2024

DIY oorbellen/earrings 'Grapes'

DIY oorbellen/earrings 'Grapes'

Ik vroeg me af of het zou lukken om deze oorbellen in de omgekeerde richting te maken en dit is het resultaat ;) . 
I wondered if I could make these earrings upside down and this is the result ;) .

DIY oorbellen/earrings 'Grapes'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 16 nietstiften/head pins
  • een stukje schakelketting/a piece of chain
  • 2 x 4 grote facetkralen in verschillende kleuren/big faceted beads in different colours
  • 2 x 17 kleinere facetkralen in verschillende kleuren/smaller faceted beads in different colours
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools


ZO MAAK JE HET/DIY

Maak 16 hangertjes met de kralen en de nietstiften. Varieer in samenstelling: sommigen maak je met 1 kraal, anderen met 2. Ik maakte 1 combo groot + klein, 4 combo's van 2 kleintjes en de rest enkel.

Make 16 pendants with the ebads and head pins. Vary in composition: i made 1 combi big bead + small bead, 4 combo's of 2 small beads and I kept the others single.


Bevestig de grootste hanger aan het uiteinde van het eindje ketting.
Attach the biggest pendant onto the end of the piece of chain.


Hang ook de rest van de grote hangers onderaan.
Also attach the other bog pendants onto that side of the piece of chain. 


Dan verdeel je de duo's ...
Then the duo's ...


De kleine hangertjes verdeel je verder naar de andere kant van de ketting.
Attach the small pendants variously onto the piece of chain towards the other side.


Bevestig het oorhaakje en oorbel 1 is klaar.
Attach ear wire and earring 1 is done.


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings 'Grapes'


Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

2 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com