vrijdag 2 februari 2024

DIY oorbellen/earrings 'Silence'

DIY oorbellen/earrings 'Silence'

Wit en rood = altijd mooi! Ik vermoed dat de witte schijfjes gemaakt zijn van de 1 of andere steen, en ook het rode kraaltje is gemaakt van (gekleurde) edelsteen. Ik vind ze bijzonder goed bij mekaar passen!

Red and White = always gorgeous! I think the white disc beads are made of some sort of gem stone and  the red bead is also made of a (coloured) gem stone. Together, they match very well!

DIY oorbellen/earrings 'Silence'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 16 witte schijfjeskralen/white disc beads
  • 2 x 1 rood kraaltje/red bead
  • 2 x 1 lange nietstift/large head pin
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools

DIY oorbellen/earrings 'Silence'

ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg aan de nietstift: 13 witte schijfjes + 1 rood kraaltje + 3 witte schijfjes.
String onto a head pin: 13 white disc beads + 1 red bead + 3 white disc beads.


Maak een oogje zoals hier beschreven.
Make a loop as described here



Bevestig het oorhaakje en oorbel 1 is klaar.
Attach ear wire and earring 1 is done.


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings 'Silence'


Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

2 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com