vrijdag 11 maart 2022

DIY oorbellen/earrings 'schemer'

 DIY oorbellen/earrings 'schemer'

Vandaag bellen waarin ik eindelijk de mooie grote platte ronde kralen gebruik die ik ooit eens in de koopjesbakken van Zahia vond (#nosponsor). Ik vond die al bij de eerste aanblik erg mooi, maar wilde er meer mee doen dan er alleen oorhaakjes aan hangen. En ik vind dat ik met de toevoeging van de maantjeshangers de kralen de kralen extra cachet heb gegeven, niet? Ik ben heel content met het resultaat!

Today earrings in which I was finally able to use the gorgeous big round beads I found in the sale department of Zahia (#nosponsor). I liked them at first glance but wanted to do more with them than just adding some ear wire. With adding the moonpendants I did a great job, I really like the result! 

DIY oorbellen/earrings 'schemer'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 grote ronde platte glaskralen/big round flat glass beads
  • 2 x 1 grote maantjes met 2 gaatjes/big moons with 2 holes
  • 2 x 1 kleine maantjes met 2 gaatjes/small moons with 2 holes
  • 2 x 1 kleine zwarte vierkante kraaltjes/small square black beads
  • 2 x 1 open ringetje/jump ring
  • 2 x 1 nietstift/head pin
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools

DIY oorbellen/earrings 'schemer'

ZO MAAK JE HET/DIY

Bevestig beide maantjes aan mekaar met een open ringetje. Het kleine maantje moet in het grote maantje komen.
Connect both moons with a jump ring. The little moon must fit inside the big moon.


Maak een oogje aan de nietstift en bevestig dat aan het andere gaatje van de grootste maan.
Make a loop onto the head pin and attach onto the upper hole of the biggest moon.


Rijg aan de nietstift: 1 grote platte kraal +1 vierkant kraaltje en maak een oogje.
String onto the head pin 1 big bead +1 square bead and make a loop.


Bevestig een oorhaakje en oorbel 1 is klaar.
Attach ear wire and earring 1 is done.


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine! 

DIY oorbellen/earrings 'schemer'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com