vrijdag 4 maart 2022

DIY oorbellen/earrings "Sahara"

DIY oorbellen/earrings "Sahara"

Het ontwerp van vandaag moet het van de mooie materialen hebben want het design op zich is zeer eenvoudig. Ik combineerde driehoekige hangers uit de Etsyshop van de Franse Fanny (#nosponsor)  met bijpassende kralen die ik nog ergens in mijn voorraad vond.

Today's design is simple to make, but still gorgeous because of the lovely material I used. I combined triangle pendants from the etsyshop of the French Fanny (#nosponsor) with matching beads I found in my stash.

DIY oorbellen/earrings "Sahara"

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 driehoekige hanger/triangle pendant
  • 2 x 1 tubekraal met streepjes/striped tube bead
  • 2 x 1 ronde kraal met opdruk/round bead with print
  • 2 x 3 kleine ronde bruine kraaltjes/small round brown beads
  • 2 x 1 nietstift, kettelstift of eindje metaaldraad/head pin, eye pin or piece of metal wire
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools


DIY oorbellen/earrings "Sahara"

ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg aan de nietstift: 1 klein rond kraaltje + 1 tubekraal + 1 klein rond kraaltje + 1 ronde kraal met print + 1 klein rond kraaltje en maak aan elke kant een oogje. Zorg dat de oogjes in tegengestelde richting wijzen.

String onto a head pin: 1 small round bead + 1 tube bead + 1 small round bead + 1 printed round bead + 1 small round bead and make an eye at each end. The eyes must point in opposite direction.


Bevestig het hangertje aan 1 van de oogjes.
Attach pendant onto one of the eyes.


Bevestig oorhaakje en de eerste bel is klaar!
Attach ear wire and earring 1 is done.


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings "Sahara"

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.


1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com