vrijdag 4 februari 2022

DIY oorbellen/earrings "na regen komt zonneschijn"

DIY oorbellen/earrings "na regen komt zonneschijn'

Toen ik de regenbogen bestelde, wist ik al dat ik er bellen zou mee willen maken waarin ik verschillende weeromstandigheden combineer. Ik wist ook dat ik nog ergens wolkjeshangers had liggen die ik eens had meegebracht uit Parijs. En die zonnetjes kreeg ik ooit van een vriendin. Gecombineerd maken ze een weerbericht om aan je oren te hangen ;) . Hoe grappig is da!

When  ordered these rainbows, I already knew I wanted to make earrings with them that combine different kind of weather conditions. I also knew I had some cloud pendants I bought in Paris a while ago. Ad the suns were a gift from a friend. Together they make a weather broadcast to hang ont your ears ;) . Funny, no?

DIY oorbellen/earrings "na regen komt zonneschijn'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 regenboogtussenstuk/rainbow connector
  • 2 x 2 wolkjeshangers/cloud pendants
  • 2 x 1 zonnetjeskraal/ sun bead
  • 2 x 2 open ringetjes/jump rings
  • 2 x 1 nietstift/head pin
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools


DIY oorbellen/earrings "na regen komt zonneschijn'

ZO MAAK JE HET/DIY

Bevestig de wolkjes aan de regenboog met open ringetjes.
Attach clouds onto the rainbow with jump rings.


Rijg het zonnetje aan de nietstift en maak ene oogje aan elke kant. De oogjes moeten in tegengestelde richting wijzen. 
Bevestig het aan het bovenste oogje van de regenboog.
String the sun bead onto te head pin and make a loop at each end. Make sure they point in opposite direction.
Attach onto the upper hole of the rainbow.


Bevestig het oorhaakje en oorbel 1 is klaar.
Attach ear wire and earring 1 is done!


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine! 

DIY oorbellen/earrings "na regen komt zonneschijn'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

3 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com