vrijdag 23 maart 2018

uit mijn derde tekenboekje IX

zwarte stiftjes en aquarelverf

Er zijn perioden dat ik ook buiten vergaderingen teken. Dan heb ik veel inspiratie en vooral veel goesting om te tekenen en dan haal ik mijn tekenboekje overal boven waar het kan.
Ik heb het dan ook altijd in mijn handtas zitten, dus ik kan het ook altijd bovenhalen als ik dat wil. 



zwarte stiftjes, witte stift en p-kleurpotlood

Dat kan gewoon thuis zijn, op een zondagmiddag in de zetel terwijl buiten de regen valt.
Maar dat kan ook op een Parijs terrasje zijn als ik me even wil afsluiten of al wachtend op mijn besteld eten als ik met mama op restaurant ben...


zwarte stiftjes en kleurpotlood

Als mijn laatste tekeningetje goed geslaagd is heb ik meer kans op inspiratie en goesting voor meer.
Maar af en toe heeft de muze geen zin en hou ik me een tijdje met andere dingen bezig. Er zijn zoveel plezante dingen te doen en te maken, niet?
























meer uit mijn tekenboekjes hier ...

3 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk weer pareltjes. Pure ontspanning denk ik. En ja zoveel plezants te doen hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's so relaxing just doodling and drawing and I do so love the freedom and the colors you use in yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi. Ik word er vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com