zondag 25 maart 2018

DIY oorbellen/earrings 'Fleur'

gratis diy voor oorbellen - free earrings diy

De oorbellen van vandaag zijn erg eenvoudig te maken, maar blinken uit door het geweldige materiaal waar ik ze  mee maakte. Er zijn om te beginnen de mooie tussenstukken in grijsblauw die ik op de kop tikte in 1 van de kralenwinkels in Parijs. Ik deed er ook wat Tsjechische bloemenkraaltjes bij. Maar vooral: ik koos ook voor de prachtige handgemaakte glaskralen die ik in deze etsyshop kocht. Zo af en toe heb ik zin in iets speciaals en met deze was ik bijzonder verguld. 

Although today's earrings are easy to make, they are extra ordinary because of the material I used. 
I used very nice grey blue connectors I bought in one of the Parisian bead shops. And I added some czech flower beads. But most of all they are gorgeous because of the handmade glass beads I bought in this etsy shop.
Sometimes I'm in the mood for something special and I am very fond of these pair of beads.


gratis diy voor oorbellen - free earrings diy

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal

  • 2 x 1 filligraan tussenstuk
  • 2 x 1 handgemaakte statement kraal 
  • 2 x 1 bloemenkraaltje
  • 2 x 1 nietstiften
  • oorhaakjes
gereedschap



material

  • 2 x 1 statement handmade beads
  • 2 x 1 filligran connector
  • 2 x 1 small flower bead
  • 2 x 1 head pin
  • ear wire
tools

ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg de bloemenkraal en de statementkraal aan een nietstift. Maak een open oogje.

String  the flower bead + statement bead onto a head pin. Make a loop.



Bevestig de hanger aan het tussenstuk. Bevestig een oorhaakje aan de andere kant.

Attach the pendant onto the connector.Attach ear wire at the other side of he connector.


x 2 en klaar!

x 2 and done!

gratis diy voor oorbellen - free earrings diy

PS: Dit is een reclame- en sponsorvrije blog. Ik betaalde dus gewoon voor al deze onderdelen en schreef deze blogpost op eigen initiatief.

PS: This is a add- and sponsor free blog. I paid for these material the same way as any other customer.

gratis diy voor oorbellen - free earrings diy

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk in beeld gebracht, het maakproces en de bellen zijn prachtig. Groet l

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo mooi!
    Net je blog ontdekt en ik ben helemaal mee! Hier ook superveel verschillende interesses.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com