donderdag 28 september 2017

in de zoo: de zebra's - portie 2

in de zoo: de zebra's - portie 2

Ik wilde een blogpostje schrijven voor morgenvroeg  ( ik schrijf dit nu = woensdagavond 27/9) maar ik ben gewoon keikeislechtgezind en geïrriteerd.


in de zoo: de zebra's - portie 2

Iets met een nieuwe identiteitskaart aanvragen en een identiteitskaartlezer die niet werkt en de pizza die vervolgens aanbrandde omdat dat allemaal maar bleef duren en daardoor niet lekker was en dat na een lange dag met ook wat ambetantigheden - kleintjes maar, maar toch - op het werk.

in de zoo: de zebra's - portie 2

'Laat ik dan maar een kort berichtje schrijven en vooral foto's uitzoeken van mooie dieren' bedacht ik me. 
Kan alleen maar positief werken op mijn humeur, toch? 
Zie maar eens hoe schoon ze zijn!

in de zoo: de zebra's - portie 2
in de zoo: de zebra's - portie 2
in de zoo: de zebra's - portie 2
in de zoo: de zebra's - portie 2
in de zoo: de zebra's - portie 2

Meet foto's uit de zoo via deze tag of op deze pagina ...

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig beest. Ik heb nog wel een restaurant adresje om je op e vrolijken . Het is Vietnamees vegetarisch in de buurt van het kanaal St Martin. Altijd stampvol, ik heb er alleen tissen d middag gegeten. Het is in rue Bichat een zijstraat van de Faubourg du Temple. Het nummer weet ik niet maar als je vanuit de faubourg de straat ingaat is het na ong 100 meter rechts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie foto's! Bedankt voor het meekijken. groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige beesten maar ook zó mooi gefotografeerd! Ik hoop dat je avond rustig, heerlijk, zonder trubbels verloopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow prachtige foto's! Ook je blogje over o.a. kunst van David Hockney vond ik erg mooi. (probeer wat in te halen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com